viernes, 11 de julio de 2014

Converses pels nervis

Aquesta tarda hem fet la merendola per poder acabar d'enllestir els últims detalls, i com no, els reis de Vichy estaven presents. MMMMMMMmmmmm!!!!! que BOOOOOOOO!!!!!!!!!






Ja han començat els watsapp la Eli esta que no dorm

Watsapp Silvia

Silvia:

 Ahhhh, Porta banyador dema he!

Eli
Ooo m'avises perque vols ser una tieta modelica?
Ok se suposa que ho he de saber?
jajajja

Silvia
Per si de cas



Watsapp amb la infanta Natalia

Natàlia:
 Bon dia Eli! Com estàs?

Eli:
 Beeeee i tu? Amb molta feina però vaig fent. El que pogui!! Pugui

Natàlia:
 Què estàs nerviosa? S'acosta el dia del comiat...(emoticón guinyant un ull amb la llengua fora)


Eli: 
Ahhhh. Pues de moment be. Estic capficada amb la feina. Despres si que em vindrà mal de panxa. Ja t'ho diré.  Jijiji. Pot ser que necessiti banyador?. Es que les meves amigues em timan. Ja no sé a qui creure. Tu em pots dir quelcom?(emoticón de "per favor")

Natàlia:
 Ui. Jo sé el mateix que tu!! (emoticón guinyant l'ull)

Eli: 
(emoticón d'uns ulls molt oberts)(un emoticón d'ok (polze amunt), i 6 emoticons de no ok (polze avall)Jajaja

Watsapp Monica Solanes

Monica Solanes
 Nanit Eli! Com estàs?

Eli 
 Be i tu? Els nens dormint ja?

 Mònica Solanes:
 Pràcticament Nervi?

 Eli : 
Una mica però perquè no tinc clar qie de fer ki on anar, Jajaja

Mònica Solanes: 
Jo us recomano una gerra de tila i a dormir, q ho necessitareu

Eli :
 Si home. no hi ha per tant!!. No?

Mònica Solanes:
 I si et desvetlles i no pots dormir, ja saps on soc! Les meves nits encara son trencades


 Eli :
 Jajsjs. moltes gràcies guapa. només et faltaba jo!!

Mònica Solanes:
 Jejeje, ara que ens hem desbloquejat via wapp, podem recuperar el temps perdut! 

 Eli :
 Siiii

 Mònica Solanes: 
Tranqui, saps q molt més del q s'ha fet als altres comiats no serà, però menys tampoc!!

 Eli : 
Si. tranqyila.. jo vaig a passar-ho be i participar de tot.

 Mònica Solanes: 
Aquest és l'esperit esportiu d la meva Eli!!!

 Eli : 
Siii

 Mònica Solanes:
 A descansar carinyet!!

 Eli :
 Gràcies igualment, bona nit

Watsapp Sonia 

Sonia:
El que em sap greu es ara no puc agafar avio i no se si ens veurem gaire estona

Eli
Comorrrrr. Perdona!. No entiendo avion? De que me hablas?

Sonia
Ups!!!

Eli
Me estas levantando la camisa
Que esta pasando. Esto es de locos!! Si esta noche no duermo es culpa vuestra!!

Sonia
jajajajajaj

Eli
Dime algo porfa!!!

Sonia
Tu tranqui. Yo no te he dicho nada, pero lleva DNI o pasaporte. (cara de pilla repetida)

Eli
Va bien Dni o preferible pasaporte?

Watsapp Laia

Laia
Una pregunta...A quina hora és el casament , es que o se si arribarem a temps despres del comiat?

Eli
Que?.. A la 13h.. Però de diferents dies ehhh!!!!!! jijijiji
Laia tu que ets la més decent, on he de ser-hi demà? (emoticona de siusplau) jo vaig a dormir al hospi

Laia
Que vas a dormir a un hospital (emoticona del hospital i cares de sorpresa).

Eli
Nooooo a Hospitalet del Llobrgat. Vaja a casa meva

Laia
 Home pots agafar venes i tiretes per si de cas...Be tamb`´e pots agafar venes i tirites de casa teva....

ELi
Que chistosaaa

Watsapp Monica pascual

Monica
Eli, te pique el mosquito que te pique ponte afterbite, jo de tu portaria un po per si de cas!!

Eli 
Un cas? Estas de broma?, esteu amb la Laura?, On he de estar demà? ( emoticona de siusplau), dieume algoo (cara de pilla) ejjeje,
Ok em posare afterbite

Watsapp Marta Montal

Marta
m'he fet la targeta sanitària europea!!1 Beee beee!!

Eli
 oleee




Trucada d'ultima hora amb la mare de la nuvia

Mª Rosa

Canvi de plans, us esperen a Paris just a sota la Torre Eiffel, ells ja estàn de cami, teniu un bitllet de tren a l'estació de sants per a vosaltres i 6 hores i vint minuts de viatge, surtiu ja.

Eli
Espera, espera que poso el altaveu i així també ho sent el Dani, s'enriurà una mica

Mª Rosa

Ok, ja?..., Canvi de plans, us esperen a Paris just a sota la Torre Eiffel, ells ja estàn de cami, teniu un bitllet de tren a l'estació de sants per a vosaltres i 6 hores i vint minuts de viatge, surtiu ja.

Eli i Dani
Valeeeeee, a la una estarem a casa vostre per dinar, percert que heu fet per menjar?...

Mª Rosa 
T'ha germana ha sortit ja cap allà, no podiem dir-te res fins ara

Eli i Dani
Si si Mª Rosa...
Be mama nomès espero que no us paseu massa. fins a la unaaaa... dewww...

Watsapp Marta P

Marta
El compt enrera ha començat....( cara de pilla)

Eli
Si ja lo se. Estoy iendo ahora a casa mis padres tal i como se me ha convocado. jajaja

Marta 
Tic, tac, tic, tac


Watsapp Xavier (Padri de la Boda)

Xavier

On esteu?????

Eli 
Industria amb passeig de Sant joan, i tu? Pesao

Xavier
Nosaltres ja estem a Lyon, on estas???, tindries que haver agafat el tren ja, va enserio.., per on vas???

Eli
Que pasa esteu tots a casa esperant-nos?, es el que us tocarà el dia del casament. jajajajja Que dolenta sòc!!! (imoticona del diable)
Com va la neteja i el dinar?? Volem estofat amb patates al forn.
Som com formiguetes anem lents. Jijijijijij no volem arribar perquè tenim por!!
Estem buscant aparcament. 
Eoooo no estaràs enfadat pel que he dit abans oi??? (emoticona de preocupació)

Xavier 
Envia foto del mobil (ave Lyon)























Watsapp Monica Nuñez

 Monica Nuñez:
 Hola Eli!!

- Eli : 
Hola que tal?

- Monica Nuñez: 
Com esteu? Nerviosos?

- Eli  :
 Donde estas si ja estan todos aqui!. Te estamos esperando 
Bien. Las pruebas ja han terminado

 - Monica Nuñez:
 No escolteu algo????

- Eli  :
 Muy chulas!!. Nos hemos reido muchisimo
 Que. Ko oigo nada Jijijiji

 - Monica Nuñez: 
Ja t'agradaria haguessin acabat

 - Eli
 Quien es mas mala ....Jajajaja

 - Monica : 
Els 😇😇😇😇😇 s'apropen...
 ...o igual son els 👹👹👹!!!

 - Eli : 
Ahora en serio. Donde estas?

No hay comentarios:

Publicar un comentario