jueves, 10 de julio de 2014

Un toc original

Aquesta tarda la Eli ha rebut missatges confusos de la Marta Pérez i Marta Montal, 

Watsapp Marta P

Marta P.
"Laura recorda’t de porta el “corpinyo” i la perruca" pel comiat (amb tota la intenció)


Eli V.
jajajaj que dices Marta me has llamado Laura?
Que està pasando aquí? (cara de pillina)

Marta P
Laura....

Eli 
Laura, ja tens les perruques i el corpinyo pel comiat? . Primera frase tuya, me quieres liar he

Marta P 
Aix no era para ti

Eli 
jajajajja que te pillao

Marta
 Ups

Eli 
que mala

Marta 
bueno el sabado nos vemos

Eli
siiiii ok, besitos. Me lo preparo

Marta
Ay que lo tiene tu hermana

Watsapp Marta M
Marta
Wola wapii ja estàs preparada per dbte?

Eli
siiii i vosaltres?, avui no em trobo massa bè. Però dissabte a tope tio!!! jajajaj,

Marta
 Mès us val...

Eli No puc estar nerviosa. Encara falta molt

Marta
Molt??? s dbte!!!!

Eli
Si això que encara falta molt. jajajaja

Marta
Bona nit wapa

Eli
nanit

Per altre banda la Eli parlava amb la Laura

Eli
Com estàs? Ja tens el “corpinyo” preparat i les perruques?

Laura.
He!
Eli que estàs parlant amb mi he
T'has equivocat

Eli
Si ho se jajajja
Jo no i tu?

Laura
Jo..... si m'has parlat tu

Eli
Ets la Laura V no?
“Pos” ja esta
jajajaja

Laura
Si a dia d'avui soc t'ha germana, però diumenge potser ja no...

Eli 
Perdonaaa!!!!1



Conversa amb la Silvia (tieta)

Eli
Que ja teniu el “corpinyo” i la perruca

Silvia
Que m’estàs dient???

Eli 
Que ja ho se la Laura m'ha dit que m'ho expliquis tu que ella està ocupada

Silvia
No se de que m’estàs parlant però si vols treure'm informació no podràs ( la tieta no sabia res de tot això)

Eli 
Es que m'ha enviat un missatge la Marta P dient-me “algo” d'un “corpinyo” i una perruca no se si es que s'ha equivocat o m'estan fent una broma. 
Jo em fio de les meves amigues però al estar m'ha germana i tu implicades ja començo a tenir por.

Silvia
Jo només dic que més val que us aneu preparant tots dos.

Eli
Tieta no feu coses rares he que ja em començo a preocupar i el Dani pobre que....

Silvia 
Bé et deixo que he de parlar d'una cosa súper urgent amb t'ha germana adewwww...

Eli
Vaig a trucar a la iaia haviam si em tranquil·litza



Avui hem anat a comprar els complements per a la parella, perque siguin més Danilipe i Eliticia,


Per Danilipe tenim:

- Corona Reial
-Ceptre
-Bigoti postís
- Corbata de llacet
-Cinta blava














Per Eliticia tenim:

-Corona Reial
-Ceptre femení
-Collar
-Pestanyes postisses
-Cinta Blava


















I per la mare de la nuvia que també ve al comiat, sense que els nuvis ho sepiguen, tenim aquesta Cinta Vermella, ella tampoc sap que l'haurà de portar.














Toba les 7 diferencies:



No hay comentarios:

Publicar un comentario