sábado, 12 de julio de 2014

El discurs del Rei

El Dani haurà de llegir aquests text davant de tothom al metro mentre fem el viatge cap a Jaume I , ho hem d'aconseguir, encara que passi vergonya, ejjejejej
El discurs del Rei



M'omple de profunda satisfacció i honor, després dels esdeveniments que acabem de viure, poder assumir la corona del regne, amb ple sentit de la meva responsabilitat davant el poble català i l'honrosa obligació que per a mi representa el compliment  de les lleis i el respecte d'una tradició centenària, que ara coincideix aquí al metro.
Com a rei de Catalunya; títol que em confereix la tradició històrica; les lleis fonamentals del regne i el mandat legítim dels catalans, m'honro a dirigir el primer missatge de la corona, que brolla des del més profund del meu cor.
Em casaré amb Eliticia de Vichy, que esdevindrà reina de Catalunya, aquí present, passant a la història com els primers reis catalans que s'uniran en matrimoni un dia tant assenyalat com commemoratiu, l'11 de setembre.


Visca Catalunya!!!!
 Danilipe soportant el pes de la corona amb només 4 anys!  

No hay comentarios:

Publicar un comentario